ماشین آلات صنایع غذایی صمصام

نیاز روز افزون جوامع به غذا و رشد بالای جمعیت و کاهش منابع غذایی، یکی از مهمترین مسائلی است که توجه دولتمردان، اندیشمندان و محققان را به خود معطوف کرده است. در این راستا، لزوم استفاده بهینه از منابع غذایی موجود و به کارگیری روشهای مطلوب نگهداری و جلوگیری از ضایعات بی رویه محصولات کشاورزی، تأمین منابع جدید غذایی، بسته بندی مناسب به منظور حفظ و بهبود کیفیت محصولات و ...، از جمله مواردی است که اهمیت آن بر هیچ کس پوشیده نیست.

طراحی و ساخت ماشین آلات صنایع غذایی آردی: راه اندازی خطوط تولید جز تخصصی ترین رشته های کاری و محور حوزه تولیدات در کشورمان ایران است. طی سال های اخیر پیدایش ماشین آلات چینی و کاهش بهای تمام شده راه اندازی خط تولید ، منجر به رشد صنایع تولیدی مواد غذایی در ایران شد.

صنایع غذایی به علت حساسیتی که دارند از اهمیت فوق العاده ای برخوردارند.امروزه با افزایش جمعیت نیاز به غذا نیز افزایش یافته ، با صنعتی سازی تولید غذا این مساله تا حدودی حل شده.حوزه ی فعالیت ما در زمینه این صنعت ، طراحی و ساخت خطوط تولید و ماشین آلات صنایع غذایی و تبدیلی می باشد.ما با بهره گیری از دانش مهندسی در زمینه های متفاوت علوم و کسب تجربه در طول سالیان متمادی اقدام به طراحی و ساخت خطوط تولید و ماشین آلات صنعتی ر زمینه های مختلف من جمله صنایع غذایی و تبدیلی با محصولات و ظرفیت های مختلف می نماییم

ارسال نظر