خطوط تولید بیسکویت

خطوط تولید بیسکویت

همه ما این را مسلم می دانیم که هر بسته یا کارتن بیسکویت یا بیسکویتی که باز می کنیم حاوی محصولات خوش طعم و پخته و بافت دار خواهد بود. محصولات با کیفیت بالا متکی به فن آوری های پردازش با کیفیت بالا هستند. صمصام طیف گسترده ای از سیستم های تغذیه خمیر ، سپرده ها ، قالب های دوار ، کوره های تونلی با صرفه جویی در مصرف انرژی و سیستم های دست زدن به محصولات پایین دست را ارائه می دهد که می تواند پیکربندی شود تا هر دستور العمل را پردازش کند و هر نوع خمیر یا مخلوط بیسکویت و بیسکویت را پردازش کند. فناوری های صمصام را می توان برای یک خط تولید کامل جدید ، که در ارتقاء کارخانه ادغام شده یا برای افزایش ظرفیت نصب شده است ، تهیه کرد.

 

صمصام-خط تولید کلوچه

 

 

 

صمصام فن آوری های پردازشی را توسعه داده است که به مشتریان انعطاف پذیری بیشتری در تولید بیسکویت ها و کوکی های خیال انگیز می دهد و دستور العمل ها و فرایندهایی را ارائه می دهد که هر تقاضا و انتظار را برآورده می کند.

 

سیستم های قالب گیری دوار و تغذیه خمیر ما به آرامی از خمیرهای بیسکویتی سخت استفاده می کنند. ما می توانیم سیستم های تغذیه خمیر را با غلطک های جیبی ، یا با نوار نقاله و برش های چرخشی پیکربندی کنیم ، و هنگامی که فضا تنگ است ، متخصصان صمصام  می توانند سیستم های جمع و جور را بدون از دست دادن عملکرد طراحی کنند.

 

بیسکویت های سخت شیرین بر روی خطوط تشکیل دهنده ، که از یک ورق و مجموعه ای از اندازه گیری ها تشکیل شده است ، تولید می شوند. فن آوری های صمصام خمیر را به آرامی در طول فرایند سنجش کنترل می کنند تا از ایجاد فشار روی ورقه خمیر جلوگیری شود. سپس ورق خمیری شکل داده شده را به دستگاه برش دوار منتقل می کنید تا بیسکویت های کامل از هر شکل به دست آید.

 

تجهیزات قالب گیری دوار از صمصام نوید فرم و وزن محصول سازگار را برای هرگونه توان پردازشی می دهد. ویژگی هایی از جمله کشش خودکار کمربند و تغییر قالب بدون ابزار ، نیاز به کارهای دستی و سرعت تغییر بین محصولات را کاهش می دهد.

 

صمصام درک می کند که رسوب دقیق خمیر برای تهیه بیسکویت ها و بیسکویت ها با کیفیت بسیار مهم است. ما طیف گسترده ای از سیستم های تولید بیسکویت را توسعه داده ایم که سرعت مطلوب را با دقت و همه کاره جفت می کنند. چه برای بیسکویت های ساده و چه تزیینی یا بیسکویت های پر شده ، فن آوری های ما می توانند خمیرهای مایع ، هم زده یا غلیظ ، از جمله مخلوط حاوی ذرات معلق مانند آجیل خرد شده ، میوه یا چیپس شکلات را پردازش کنند. مشتریان صمصام از پردازش کارآمد در بالاترین ظرفیت ، همراه با عملکرد کاربر پسند و انعطاف پذیری برای تغییر سریع بین محصولات اطمینان دارند.

 

سپرده گذاران صمصام همه از فناوری سیستم پمپ لوب (ILPS) ما استفاده می کنند ، که وزن دقیق خمیر را در تمام عرض کاری نوار نقاله تضمین می کند تا حداکثر ظرفیت را به ارمغان آورد و ضایعات را به حداقل برساند.

 

طیف وسیعی از فناوری های ما شامل دستگاه های ساندویچ و سیستم های بیسکویت سازی خودکار است که می تواند خمیرهای تک یا دو رنگ را با یا بدون پر کردن ذخیره کند. لوازم جانبی و گزینه ها شامل سر متحرک و غلتک های موتوری ، گیوتین و خروجی های پیچشی است. تزئین غلتک ها ، ماشین های لعاب دهی و پخش کننده های روکش گرانول به مشتریان ما آزادی توسعه طیف وسیعی از محصولات را می دهد. رابط PLC کاربر پسند ذخیره و بازیابی پارامترهای کار برای دستور العمل های مختلف را ساده کرده است.

 

کوره های پیشرفته صمصام از بیسکویت ها و بیسکویت های با بافت کامل و رنگی در هر زمان ، هر دستور العمل ، خمیر یا پر کننده ، اطمینان حاصل می کند. کوره های ما با بیش از 100 سال تجربه در تولید بیسکویت با ظرفیت بالا ، حرارت ، فشار و رطوبت را برای پخت بی عیب و نقص به طور دقیق و مطمئن کنترل می کنند.

 

بیسکویت ها و کوکی های پخته شده قبل از بسته بندی نیاز به دستکاری ملایم دارند. صمصام سیستم های اختصاصی را توسعه داده است که می تواند محصولات را به طور دقیق منتقل ، تراز و روی هم قرار دهد تا بدون آسیب به لودرهای خودکار و سیستم های بسته بندی منتقل شوند.

 

اما ما فقط ماشین ها را عرضه نمی کنیم. متخصصین فرآیند ، فناوری و مهندسی ما با هر مشتری برای پیکربندی راه حل هایی که مطابق با هر نیاز باشد ، پردازش با کیفیت بالا را تضمین کرده و حداکثر ارزش سرمایه گذاری را ارائه می دهند ، کار می کنند.

 

متخصصان صمصام هر دستگاه و خط پردازشی را نصب و آزمایش می کنند تا اطمینان حاصل شود که از اولین روز روشن شدن کارایی ، قابلیت اطمینان و کیفیت پردازش درجه یک را نشان می دهد. و از طریق خدمات انعطاف پذیر ، بسته های ارتقاء و بهینه سازی ، به مشتریان ما نیز می توان اطمینان داد که هر فناوری صمصام در تمام طول عمر خود به این کار ادامه خواهد داد.

ارسال نظر