خط تولید کیک

خط تولید کیک

صمصام می تواند خطوط تولید کیک را متناسب با کارخانه موجود شما تنظیم کند. از دستگاه‌های لیوان کاغذی، میکسرها و ذخیره‌کننده‌ها گرفته تا اجاق‌ها، سیستم‌های تزریق، دپنرها و خطوط بسته‌بندی، ما می‌توانیم فناوری‌های سفارشی‌سازی شده و پیشرفته را ارائه کنیم که ظرفیت پردازش محصولات جدید و ارتقاء، بهینه‌سازی و خودکارسازی موجود را فراهم می‌کند. 

ماشین الات صنایع غذایی  در تبریز،خط تولید بیسکوییت،خط تولید کلوچه،دستگاه صنایع غذایی،صمصام،ماشین الات صنایع غذایی،صنایع بسته بندی تبریز

در قلب هر خط تولید کیک، فرآیند رسوب گذاری است. ما طیف وسیعی از مخازن پیستون سیلندر حجمی مستقل فشرده و صنعتی را ارائه می دهیم که بسیار دقیق و دقیق هستند و می توانند ظریف ترین یا متراکم ترین خمیرها و مخلوط ها را مدیریت کنند. گزینه‌ها و لوازم جانبی شامل سرهای با قابلیت تغییر و دو رسوب‌گذاری، موتورهای سروو، قیف‌های گرم‌کن و سیستم‌های تمیزکننده در محل، جابه‌جایی بین محصولات را سریع و آسان می‌کنند تا مداخله دستی و زمان توقف تولید به حداقل برسد.

نصب یک دپنر در انتهای پخت، فرآیند چرخاندن آرام سینی ها یا چیدن محصولات به صورت جداگانه را خودکار می کند.

 

ما همچنین مجموعه ای پیشرو از انژکتورهای پیستونی حجمی را ارائه می دهیم که می توانند محصولات را به صورت عمودی یا افقی پر کنند و مدل هایی برای هر مقیاس یا ظرفیت تولید در دسترس هستند.

 

و برای آن لمس نهایی، یک سیستم تزئین کیک صمصام محصولات شما را از بقیه متمایز می کند.

 

در مرکز تجربه نانوایی صمصام ، فن‌آوران مواد غذایی متخصص مواد غذایی ما برای بهبود دستور العمل‌های موجود، توسعه دستور العمل‌های جدید و طراحی و آزمایش فرآیندهای تولید برای محصولات نانوایی جدید، از جمله محصولات خاص مانند محصولات بدون گلوتن یا سایر خطوط مخصوص آلرژی، با مشتریان همکاری می‌کنند.

 

فناوری‌های صمصام به دلیل قابلیت اطمینان، عملکرد قوی و کارآمدشان در جهان شهرت دارند. ما با صنعت مشورت می کنیم تا فناوری های بسیار متنوع و قابل تنظیم را طراحی و توسعه دهیم که پایدار باشند و استفاده از منابع ارزشمند را به حداقل برسانند. با انتخاب فناوری‌های صمصام، مشتریان ما از پشتیبانی مهندسین خدمات در سطح جهانی برخوردار می‌شوند که هر مورد از تجهیزات صمصام را در طول عمر خود به طور کارآمد و مؤثر حفظ می‌کنند.

ارسال نظر