راه اندازی خط تولید کیک و کلوچه

راه اندازی خط تولید کیک و کلوچه

صمصام،خط تویلید کیک در تبریز،خط تولید ویفر

کیک و کلوچه یکی از میان وعده های لذیذ و پرطرفدار در میان گروه های سنی مختلف است. برای تولید این میان وعده های خوشمزه و لذیذ از شیر تازه، شکر، روغن و مواد دیگر استفاده می شود. تا امروز راه اندازی خط تولید کیک و کلوچه در چندین شهر کشور عزیزمان صورت گرفته است.

 برخی از برندهای محبوب کیک و کلوچه در کشور عبارتند از: شیرین عسل، باراکا، های کینگ، ایسترم، تامی تک، چای رفاه لاهیجان و ده ها برند دیگر.  امروزه برای راه اندازی خط تولید کیک و کلوچه به ماشین آلات و تجهیزات تولید کیک و کلوچه صنعتی نیاز است.

 برخی از انواع دستگاه قنادی مورد نیاز برای تولید محصولات قنادی پرطرفدار عبارتند ازدپازیتور شیرینی ، دستگاه قیف زن، دستگاه برش کیک ، دستگاه رولت زن ، دستگاه تارت و غیره. همچنین میکسرها و فرهای صنعتی از جمله مهم ترین تجهیزات لازم برای راه اندازی خط تولید کیک و کلوچه هستند.

معمولا برای راه اندازی یک خط تولید شما باید طرح توجیهی آن را تهیه نمایید.  در این طرح توجیهی باید تمام هزینه های خط تولید کیک و کلوچه اتوماتیک را مورد بررسی قرار دهید و با چندین فروشنده انواع دستگاه قنادی صحبت کنید. شما می توانید این تجهیزات را به صورت نو یا دست دوم تهیه کنید که هر کدام مزایا و معایب خود را دارد.

خطوط تولید بیسکویت و کلوچه قابلیت تکرار فرآیند تولید را فراهم می کند و زمان کار را کاهش می دهد. هر خط می تواند شامل: اکسترودرها، اجاق گاز عبوری، نقاله خنک کننده، خط محصولات چندلایه، روکش ها، ماشین های تزئینی و ماشین های بسته بندی باشد. طول میز و همچنین تجهیزات خط و عملکرد به درخواست بستگی دارد.

خطوط تولید کیک ما برای پاسخگویی به خواسته های متنوع محیط های کاری مختلف طراحی شده است. به همین دلیل ما راه حل های بسیار قابل تنظیمی را ایجاد می کنیم که می تواند از هر تعداد دستگاه بزرگ و کوچک تشکیل شود. مونتاژ دستگاه ها در یک خط تولید کیک با کارکرد آسان به ما امکان می دهد راه حل های کارآمدی برای قنادی های کوچک و بزرگ ایجاد کنیم.

ما خطوط تولید کیک را برای اهداف مختلف طراحی و ایجاد می کنیم - خطوط نسبتاً ثابتی را برای محصولات خاص به خطوط طراحی و ایجاد شده بر اساس درخواست شما تشکیل می دهیم.

پیشنهاد ما شامل:

خطوط برای موسلی

دستگاه شامل: سیستم قرار دادن دانه ها بر روی تسمه فر، اجاق عبوری، سیستم خنک کننده، سنگ شکن با اندازه قابل تنظیم گرانول و نوار نقاله است. هر خط به گونه ای طراحی شده است که به طور کامل نیازها و خواسته های فرآیند تولید را برآورده کند - از شکل موسلی گرفته تا اندازه و مواد اضافی آن.

خطوط بیسکویت با ژله "Delicja"

این خط شامل: خمیر کوب، توربو میکسر، دستگاه دوز، فر عبوری، دستگاه دوز ژله، ظرف نگهداری، نوار نقاله برای مرتب سازی و قرار دادن بیسکویت ها در زیر خط دوز، تونل های خنک کننده و روکش می باشد. هر خط تولید کیک برای "Delicja" برای دستیابی به بهترین طعم ممکن و همچنین ویژگی های بصری خاصی از بیسکویت ها آماده شده است.

خطوط برای چوب

این دستگاه دارای مکانیزم فرم دهی و اجاق عبوری است. این مکانیزم مجهز به ابزار شکل دهی است که چوب ها را فشار می دهد، ظرف حمام محلول هیدروکسید، چاقو و نمک. هر خط تولید چوب را می توان بر اساس ضخامت و همچنین طول میان وعده ای که می خواهیم تهیه کنیم تنظیم کرد. نمک ممکن است با دستگاهی برای رویه های مختلف مانند دانه خشخاش یا دانه کنجد جایگزین شود.

گارانتی کیفیت

خطوط ما ساختار محکمی دارند و استفاده از آنها آسان است. سیستم کنترل کامپیوتری عملکرد و عملکرد آنها را بهبود می بخشد. آنها به زمان ایمن و کاهش هزینه های تولید کمک می کنند. تمام خطوط از مواد مقاوم در برابر اسید ساخته شده اند.

 

همه ماشین‌ها دارای مستندات فنی کامل هستند و با الزامات UE برای ماشین‌های صنایع غذایی مطابقت دارند.

 

ارسال نظر